بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سلام شیرین استقلال به قهرمانی در روز شکست رکورد فرهاد!

متیاز شیرین تر از عسل

خدا را شکر استقلال به توانست 3 امتياز شیرین از بازي خانگي خود مقابل صبا باتري بدست بياورد و خودش را  دوباره به عنوان يکي از مدعيان جدي قهرماني ليگ برتر معرفي کند.در روزي که کارشناسان فوتبال پيش بيني کرده بودند که ممکن است استقلال به دليل حواشي و فشارهاي کاذبی که بر اثر خداحافظي غير منتظره فرهاد مجيدي از فوتبال، توسط هواداران احساسيش به بازيکنان اين تيم وارد شود،نتوانند بازي خوبي را ارائه کنند و احتمالآ در پايان اين ديدار با کسب يک نتيجه نامطلوب،وارد بحراني ناشي از يک خودزني ديگر از سوی هوادارانش بشود.
منتهي گل دقيقه يک آرش برهاني تا حدودي اين فرضيه را خنثي کرد و استقلال فعلا با توجه به قرار گرفتن در جمع مدعيان قهرمانی  دیگرخداحافظي مجيدي در سایه قرار می گیرد و زياد نمي تواند حاشیه ای براي قلعه نويي و يارانش ايجاد کند.

مع الوصف؛استقلالي ها با توجه به اينکه فقط در نيمه اول نمايش نسبتا خوبي را ارائه کردند،توانستند با تک گل همين نيمه که در دقايق ابتداي بازي به ثمر رسيده بود،نيمه دوم را هم به پايان برسانند و به یک برد واقعا ارزشمند دست پیدا کنند.نکته قابل توجه اين بازي ارائه نمايش ضعيف و دور از انتظار بعضی از بازيکنان استقلال مخصوصا در خط میانی در نيمه دوم بود.عملکرد ضعيف  بازیکنان میانه میدان پسران آبي باعث شده بود که بازيکنان صبا باتري بتوانند از عقب نشینی ناخواسته آنان سوار بازی بشوند و به خط دفاعي آبي پوشان فشار زيادي را وارد کنند .از طرف دیگر با سیر شدن اشتهای استقلالیها برای زدن گلهای بیشتر(مهمترین نفطه ضعف تیم فعلی قعله نویی بعد از نداشتن یک پلی میکر مطمئن و بازی ساز،همین موضوع می باشد)فاز هجومي استقلال نيز نتوانست موقعيت چندانی بدست بیاورد و تلاش های آرش برهانی مهاجم نوک استقلال هم برای ساختن موقعیت برای خود نتیجه ای در بر نداشت.

اما نکته جالب براي هواداران و برخی از کارشناسان فوتبال؛بسته بودن دست امير قلعه نويي در بازی با صبا باتری در میانه نیدان بود!تاهمین یکی دو هفته پیش اکثر اهالي فوتبال معتقد بودند که ترافيک بازيکن در خط مياني استقلال سنگين بوده و ممکن است با نيمکت نشيني بعضي از ستارگانش دچار حاشيه هاي مختص به اين دردسر شيرين بشود.منتهي در بازي استقلال با صبا باتري به وضوح مشاهده کرديم که کادر فني استقلال بر روي نيمکت خود بجز ساموئل ديگر بازيکني که بتواند در خط هافبک به تيمشان کمک بکند،وجود نداشت و گواه همين موضوع تعويضهاي امير قلعه نويي در خط دفاع و فاز هجومي آبي پوشان بود.

مصدوميت طولاني مجتبي جباري،کيانوش رحمتي و پيوستن فريدون زندي به يکي از تيم هاي قطري و استفاده از توزی پشت مهاجن هدف تیم باعث شده که خط مياني استقلال خلوت تر از حد تصورات قبلي به نظر بيايد و امير قلعه نويي حتي نتواند در اين بازي از يک هافبک تخصصي در تعویضهایش استفاده کند.

نکات مهم:

_ در ديدار استقلال با صبا باتري آرش برهاني در دقيقه  اول گل پيروزي استقلال را به ثمر رساند که اين گل علاوه بر اينکه از انتقادات  فشارهاي که ناشي از عدم گلزني مهاجمين اين تيم  وارد شده بود کم کرد،باعث شد هواداراني که قصد تشويق فرهاد مجيدي را داشتند تا دقيقه 90 اين کار خود را به تاخير بياندازند!

_ آرش برهانی توانست با به ثمر رساندن این گل رکورد گلزنی مجیدی را در تاریخ باشگاه استقلال با84 گل بشکند
_ جواد نکونام بازيکني که در طول بازيهاي قبلي خود در استقلال مورد انتقادات به حق کارشناسان و بعضي از هواداران اين تيم از جمله خود بنده قرار گرفته بودند،واقعا در اين بازي خوب ظاهر شد و در تمامي جنگ هاي تن به تن در ميانه ميدان برتري محسوسي نسبت به هافبکهاي حريف داشت و يک نمايش خوب و اميدوار کننده اي داشت که از اين آمادگي و بازگشت نکونام به دوران اوج علاوه بر استقلالي ها،سرمربي تيم ملي نیز خوشحال خواهد شد و مي توان اين اميد را داشته باشيم که ديگر ملي پوشان بتوانند همانند نکونام،خسرو حيدري،سيد مهدي رحمتي،پژمان منتظري آنچه که در دوران آمادگي و درخشش خود نمايش مي دادند،در ديدار مهم و سرنوشت ساز کره جنوبي ارائه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 7 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته یازدهم,شکست رکورد گلزنی فرهاد,برد, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com